Tuesday, June 4, 2013


APA Pendapat Mereka Tentang JTX 1000?




Kenapa saya kata minyak ini MANTAP? Saya telah menggunakan sejak tahun 2007 lagi. Bermula dari Honda City, Mercedes, Honda Oddesey dan kemudian BMW!!


Kenapa LEBIH KUASA? Minyak JTX mengandungi EP-tekanan lampau, AW-tiada kehausan yg menyebabkan enjin jadi lebih ringan, memudahkan kelancaran KUASA TUJAHAN.

Kenapa LEBIH KUALITI? Terdapat Anti Sludge, Anti Rusty & Anti Oxide membantu membersihkan komponen, menyebabkan engin lebih bersih, pembakaran lengkap, mengurangkan asap, engin akan lebih sejuk, ini menyebabkan engin lebih sihat dan mendapat jangka hayat panjang!!!



Kenapa LEBIH JIMAT?


  1. Harga yang SANGAT MURAH!!!  jika dibandingkan dengan minyak fully sintetik jenama terkenal yan ada di pasaran.
  2. Lebih KM mencecah 10,000KM. Kebiasaanya saya akan servis pd 12,000KM, sepanjang hampir 6 tahun TIADA masalah. Ini menjimatkan kos UPAH servis kereta.
  3. Saya dapat kuasa dan kualiti....Perjalanan petrol saya lebih JAUH dan lebih JIMAT!!


Sebarang pertanyaan tempahan/ pertanyaan sila hubungi wakil-wakil pengedar sah kami seperti di senaraikan pada column kanan.
Selain itu ikut perkembangan lanjut di facebook: JTX 1000 Performance EOl

   

No comments:

Post a Comment

Mungkin anda berminat:

JTX 1000